



JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA PRZESYŁKĘ?
Natychmiast po zaksięgowaniu przez Ciebie wpłaty na nasze konto rozpoczynamy proces realizacji zamówienia. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie zamówienia. Z reguły wszystkie zamówienia wychodzą od nas w ciągu 24 godzin!
TERMIN OTRZYMANIA PACZKI = TERMIN WYSYŁKI + CZAS DOSTAWY
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
JAKIE WYSTĘPUJĄ FORMY DOSTAWY?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy: list polecony priorytetowy, przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, odbiór osobisty
ILE ZAPŁACĘ ZA PRZESYŁKĘ?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
List polecony ekonomiczny: 6 zł
List polecony priorytetowy: 9 zł
Przesyłka kurierska: 13 zł
przesyłka kurierska pobraniowa: 17 zł
JAK ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności: przelew na konto bankowe, płatność za pobraniem, płatność elektroniczna (przelew on-line).
CZY MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w naszym magazynie, sklepie stacjonarnym:
- Gliwice, ul Majakowskiego 1
po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami.
CO TO SĄ KUPONY RABATOWE?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w Uwagach do sprzedającego należy napisać dane firmy lub osoby na która ma być wystawiona faktura Vat.
JAK ZMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo - sklep.estera@gmail.com
ZŁOŻYŁEM BŁĘDNE ZAMÓWIENIE. JAK JE ANULOWAĆ?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo lub telefonicznie.
CHCĘ ZAREKLAMOWAĆ PRZEDMIOT. CO ZROBIĆ?
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami mailowo - sklep.estera@gmail.com, a otrzymasz od nas wytyczne, co należy zrobić w Twoim przypadku. Zazwyczaj prosimy wtedy o odesłanie przesyłki na adres:
Estera Dominik Śliwiński
ul. W. Majakowskiego 1
44-109 Gliwice
Polska